დისკუსიის შეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
I დონე (1-4)
|
II დონე (5-7)
|
III დონე (8-10)
|
მოსმენა
|
იშვიათად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
საუბარი
|
მეტყველება არამკაფიოა, მსმენელებს უჭირთ გაგება
|
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელებს
|
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელებს
|
არავერბალური კომუნიკაცია
|
იშვიათად იყენებს არავერბალურ კომუნიკაციის ფორმებს
|
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი აუდიტორიასთან
|
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური
კომუნიკაციის ფორმები (თვალით, ჟესტებით, გამომეტყველებით, ხმით)
|
მონაწილეობა
|
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს
თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
|
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა
თემის შესატყვისი
|
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებითა
და აზრების გამოთქმით
|
თანამშრომლობა
|
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ზოგჯერ
ერთვება სხვის საუბარში, ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, აცლის სხვებს აზრის
გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და
არ არის გამყარებული ფაქტებით. ვერ ასახელებს საქართველოს მრავალფეროვნების ნიშნებს.
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად ვერ მოჰყავს არგუმენტები
|
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები
და ცნებებია. მსჯელობს მშვიდობიანი თანაარსებობისათვის საერთო ღირებულების მნიშვნელობაზე.
ასაბუთებს მრავალფეროვნების მართვის ხერხის უპირატესობას. საკუთარ მოსაზრებას ვერ
ამყარებს ფაქტებითა ან შეცდომით
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით,
ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან. მსჯელობს მშვიდობიანი თანაარსებობისათვის
საერთო ღირებულების მნიშვნელობაზე. ასაბუთებს მრავალფეროვნების მართვის ხერხის უპირატესობას.
საკუთარ მოსაზრებას ამყარებს ფაქტებით
|
ინდიკატორები
|
ყოველთვის
|
ზოგჯერ
|
არასდროს
|
ჩემს აზრს ღიად გამოვთქვავ
|
|||
როცა სხვა ლაპარაკობს
ვუსმენ ყურადღებით
|
|||
განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ
|
|||
დაკისრებულ ფუნქციას
ვასრულებ
|
|||
ვიცავ დროის ლიმიტს
|
ამოწმებს ბავშვის ცოდნის დონეს ყურადღებით უსმენს ითვალისწინებს განსხვავებულ აზრს დაკისრებულ ფუნქციას ასრულებს ზედმიწევნით კარგად და იცავს დროის ლიმიტს.
ReplyDelete