გაკვეთილის რუბრიკა


დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
I დონე (1-4)
II დონე (5-7)
III დონე (8-10)
მოსმენა
იშვიათად უსმენს და უყურებს ორატორს
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
საუბარი
მეტყველება არამკაფიოა, მსმენელებს უჭირთ გაგება
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელებს
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელებს
არავერბალური კომუნიკაცია
იშვიათად იყენებს არავერბალურ კომუნიკაციის ფორმებს
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი აუდიტორიასთან
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები (თვალით, ჟესტებით, გამომეტყველებით, ხმით)
მონაწილეობა
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
ძირითადად გამოხატავს  ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის შესატყვისი
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებითა და აზრების გამოთქმით
თანამშრომლობა
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
მოსაზრების არგუმენტირება
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით. ვერ ასახელებს საქართველოს მრავალფეროვნების ნიშნებს. საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად ვერ მოჰყავს არგუმენტები
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებებია. მსჯელობს მშვიდობიანი თანაარსებობისათვის საერთო ღირებულების მნიშვნელობაზე. ასაბუთებს მრავალფეროვნების მართვის ხერხის უპირატესობას. საკუთარ მოსაზრებას ვერ ამყარებს ფაქტებითა ან შეცდომით
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან. მსჯელობს მშვიდობიანი თანაარსებობისათვის საერთო ღირებულების მნიშვნელობაზე. ასაბუთებს მრავალფეროვნების მართვის ხერხის უპირატესობას. საკუთარ მოსაზრებას ამყარებს ფაქტებით




ინდიკატორები
ყოველთვის
ზოგჯერ
არასდროს
ჩემს აზრს ღიად გამოვთქვავ



როცა სხვა ლაპარაკობს ვუსმენ ყურადღებით



განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ



დაკისრებულ ფუნქციას ვასრულებ



ვიცავ დროის ლიმიტს





1 comment:

  1. ამოწმებს ბავშვის ცოდნის დონეს ყურადღებით უსმენს ითვალისწინებს განსხვავებულ აზრს დაკისრებულ ფუნქციას ასრულებს ზედმიწევნით კარგად და იცავს დროის ლიმიტს.

    ReplyDelete

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა მასწავლებლის სახელი, გვარი სოფიკო თევდორაშვილი საგანი: სამოქალაქო განათლება სწავლების საფეხური/კლასი საბაზო მე-...